برنامج علاج طبيب شعبي اعشاب للايفون
النتائج 1 إلى 2 من 2
منتدى الحياه الزوجيه واسس التعامل بين الزوجين , اسهل طريقة للحمل عالم حواء - اسره مطبخ مكياج ازياء للبنات فقط; اسهل طريقة للحمل معلش ممكن تكون قصتى طويلة بس اكيد حد هيستفاد منها ان شاء اللة هحكيلكم حكايتى مع الحمل ...
    زعّل الحكومة

:120:

9876 اسهل طريقة للحمل

اسهل طريقة للحمل

معلش ممكن تكون قصتى طويلة بس اكيد حد هيستفاد منها ان شاء اللة

هحكيلكم حكايتى مع الحمل انا بقالى سنة تقريبا متجوزة ومحصلش حمل وعملنا كل التحاليل ومعندناش حاجة تمنع الحمد للة

كنت اعرف واحدة الدكتور قالها انتى مش هينفع تحملى خالص والموضوع صعب عندك كل اللى عملتة انها كانت دايما بتصلى قيام ليل وبتدعى من قلبها اوى وربنا استجاب لها وسبحان اللة رزقها بتؤام لدرجة ان الدكاترة لحد دلوقتى لما بيكشفوا عليها بيقعدوا يقولوا سبحان اللة
    المهم
    انا اخدت منها النصيحة دى واستغليت شهر شعبان كلة فى صيام اثنين وخميس وصدقات وصلاة قيام ليل ودعوات من القلب والذل فى الدعوة للة واليقين بانة هيستجيب

البيريود عندى منتظمة الحمد للة الشهر دة اتاخرت علية فرحت جدا بس مكنتش حاسة بأعراض الحمل غير دوخة بسيطة اوى ومغص خفيف بس مكنتش بقول عشان ميقولوش انى بوهم نفسى خايفة احبط عملت اختبار منزلى خامس يوم لقيت مفيش حاجة وأمى قلقتنى انها ممكن تكون متأخرة عادى فجيت على عاشر يوم رحت عملت تحليل دم لقيتة سلبى
    وانا راجعة سمعت الاية الكريمة "

وانا باخذ بالى من الرسائل دى اوى لان ربنا دايما بيبقى قرب من عبدة اوى وانتوا لو ركزتو بجد هتلاقوا رسايل بتجيلكوا كتير وانتو مش واخدين بالكوا منها

تانى يوم رحت للدكتور قالى خلاص البيريود هتنزل كتبلى حقنة تنزيل بيريود

وانا طبعا ولا حطيت كل الكلام دة فى دماغى وكان عندى ثقة غريبة بأنى من الناس اللى بيتأخر ظهور الحمل عندهم واستمريت فى الصلاة والدعاء

كنت بهزر مع جوزى وبقولة على فكرة انا اصلا حامل وهو يضحك ويقولى يابنتى متشغليش بالك بقى كلة فى وقتة
    سبحان اللة لقيت رسالة تانية كان الشيخ الشعراوى بيفسر حاجة وانا وجوزى مش مركزين هو بيتكلم فى اية اصلا بس فجأة سمعناة بيقول " زى لما وحدة تروح لدكتور ومتعرفش انها حامل ويقولها انتى حامل "
    قلت لجوزى سمعت الشيخ الشعراوى بشرنا اهو عشان تصدقنى طبعا جوزى كان مزهول وقعد يقول سبحان اللة

وبعدين انا قعدت فترة بعد الحقنة حوالى 6 ايام انا عارفة انها من يوم الى 16 يوم بس انا اصلا البيريود منتظمة وعارفة انى مش محتاجة اخد حاجة عشان تنزلها وبعدين الدكتور قالى هتنزل على طول لية منزلتش

فى اليوم دة انا قلت عايزة اعمل حاجة للة ففكرت اعمل شنطة رمضان للست اللى بتيجى تنظف وقلت انا هعمل الشنطة من حاجات نظيفة ومش هبخل نزلت اشتريت الحاجات دى وجبت اختبار حمل قبل ما اطلع البيت قلت اجرب

المهم ظبتلها الشنطة ودخلت اعمل الاختبار ولقيت المفاجأة اخيرا لقيت شرطتين فى الاختبار مكنتش مصدقة نفسى بجد وعياط هستيرى و صليت ركعتين شكر ونزلت اعمل اختبار دم لقيت نفسى حامل واخيرا الحمد للة

ادعولى ربنا يكملى على خير انا خايفة جدا وعقبال كل المشتاقين يارب يفرحوا فرحتى دى

بس اكثروا من الاستغفار والصدقات والدعاء ويكون فى ثقة فى اللة
    انا عند ظن عبدى بى فاليظن عبدى بى مايشاء

منقول للفأده
    تحياتييييييي

بابليون

عريف

افتراضي رد: اسهل طريقة للحمل

الف ششكككر لك ع المعلومات

بابليون
    منتدى اقلاع فاشن,اخرصيحات الموضه وصورولوكات المشاهير واخبارهم واحدث عروض الــ فساتين والازياء والتسريحات والمكياج والعنايه بالبشره والشعر,واشهى الطبخات والحلويات